Wzory Formularzy do przetargu o agregat prądotwórczy
Rozdział 8
Załącznik Nr 1
Wzór formularza oferty i załączników do oferty
Pełna nazwa Wykonawcy , adres
( pieczątka )
Urząd Gminy
w Huszlewie
O F E R T A W Y K O N A W C Y
Przedmiot oferty: zakup i dostawa agregatu prądotwórczego do zasilana awaryjnego wraz z przyczepą do jego transportu
1. Oferujemy realizację całości zamówienia za kwotę.: …………………………….… zł netto + 22% podatek VAT w kwocie: ……………. zł, tj. razem: ………………………… zł brutto (słownie: …………………………………………………………………………………………).
2. Oświadczamy, że wyżej podana cena obejmuje całość przedmiotu zamówienia opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Oświadczamy, że oferujemy dostawę agregatu…………………………………..
4. Warunki płatności: 14 dni od dnia przekazania faktury Zamawiającemu.
6. Oświadczamy, że zamówienie wykonamy w terminie: do 31 października 2008 r.
7. Na oferowany agregat prądotwórczym udzielamy gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w dokumencie gwarancyjnym stanowiącym załącznik do oferty.
8. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosimy zastrzeżeń oraz, że otrzymaliśmy wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty.
9. Oświadczamy, że zawarty w SIWZ wzór umowy został przez nas w pełni zaakceptowany i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
10. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas 30 dni od dnia otwarcia ofert.
11. Zgodnie z wymogami Zamawiającego, przedstawiamy w załączeniu wymagane dokumenty zgodnie z postanowieniami Rozdziału 3 SIWZ (Dokumenty wymagane od Wykonawców).
………………………………………. ………………………………………………………………. miejscowość, data pieczątki i podpisy upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy
Załącznik Nr 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU
Niniejszym oświadczamy, że zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. (t. jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.):
1) posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
……………………………………… …………………………………………………………….
miejscowość, data pieczątki i podpisy upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy
Załącznik nr 3
…………………………………….
(pieczątka Wykonawcy)
DOKUMENT GWARANCYJNY
1. Nazwa i adres Gwaranta:
2. Terminy gwarancyjne:
Okres gwarancji na agregat prądotwórczy:
Udzielenie gwarancji na okres 24 miesięczny oraz zapewnienie obsługi serwisowej w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
3. Zakres gwarancji.
……………………………………… …………………………………………………………….
miejscowość, data pieczątki i podpisy upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy
Załącznik nr 4
…………………………………….
(pieczątka Wykonawcy)
Informacja adresowa Wykonawcy
1. firma:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
2. REGON: |___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|
3. NIP: _____________________________________________________________
4. kod, miejscowość, województwo, powiat:
___ – _____ , ________________ , ___________________ , __________________
5. ulica, nr domu, nr lokalu:
________________________________________ , _________ , _____________
6. internet: http:// _____________________ e-mail: ________@_____________
7. numer kierunkowy ___________
tel.______________________ faks__________________________
……………………………………… …………………………………………………………….
miejscowość, data pieczątki i podpisy upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy