Wzór umowy do przetargu o agregat prądotwórczy
Wzór umowy
UMOWA nr ………………………………………………………
W dniu ………………….. 2008 r. w Huszlewie pomiędzy:
Urząd Gminy w Huszlewie , 08-205 Huszlew , reprezentowanym przez :
1. Stanisława Stefaniuk – Wójt Gminy
a
……………………………………………………………………………………………………………………..,
z siedzibą: ………………………………………………………………………………………………………
zarejestrowanym w ………………………………………………………………………………………….
pod numerem ……………………………. posiadającym nr NIP …………………….….…,
reprezentowanym przez:
1. ……………………………………………………………………………………………………………….,
2. ……………………………………………………………………………………………….,
zwanym dalej Wykonawcą
w rezultacie wyboru oferty Wykonawcy złożonej w przeprowadzonym postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego …….. zawarta została niniejsza umowa następującej treści:
§ 1
1. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia agregatu prądotwórczego, zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik nr 1 do niniejszej umowy
2. Realizacja przedmiotu umowy nastąpi zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej umowy.
3. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w terminie do
31 października 2008 r.
4. O terminie dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego na co najmniej 3 dni przed dostawą.
5. Wydanie przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego.
6. Przygotowania do odbioru przedmiotu zamówienia i jego przegląd zostaną wykonane przez Wykonawcę na jego koszt.
7. Przedmiot zamówienia przygotowany do odbioru powinien być fabrycznie nowy
i charakteryzować się parametrami określonymi przez Zamawiającego, opisanymi
w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej umowy oraz instrukcji użytkowania.
§ 2
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do szczegółowego zbadania przedmiotu zamówienia. Negatywny wynik badań agregatu prądotwórczego i nie usunięcie w trybie natychmiastowym stwierdzonych usterek spowoduje odstąpienie od odbioru agregatu. Termin ponownego odbioru Wykonawca uzgodni z Zamawiającym po sprawdzeniu przez Wykonawcą przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i wyeliminowaniu usterek.
4. Nie usunięcie usterek przez Wykonawcę w ustalonym terminie, o którym mowa
w ust. 3 niniejszego paragrafu, może być podstawą do odstąpienia przez Zamawiającego od umowy.
§ 3
Wykonawca powinien dołączyć do przedmiotu zamówienia: książkę gwarancyjną agregatu , instrukcję użytkowania i obsługi,
§ 4
1. Wykonawca zapewnia, że przedmiot zamówienia jest wolny od wad i spełnia warunki zawarte w SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia jest objęty 2 letnia gwarancją,
3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu gwarancyjnego tj. 2 lat w okresie trwania gwarancji, a ponadto – do usunięcia w tym czasie ewentualnych wad, które mogą się ujawnić w zakupionym agregacie w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
§ 5
1. Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie dla Wykonawcy w wysokości: ……………………. zł netto + 22% VAT w kwocie ….……………… zł, razem ..……………… zł brutto (słownie: ……………………………………………………………..).
2. Wynagrodzenie określone w ust. 1 niniejszego paragrafu jest ostateczne i nie podlega zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
3. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wskazane w ust. 1 niniejszego paragrafu, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę i pisemnego protokołu odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, 15% wartości przedmiotu umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, 85 % w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego .
4. Za dzień zapłaty Strony ustalają dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
§ 6
1. Strony ustalają, że w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy Zamawiający będzie naliczać kary umowne w wysokości:
1)5 % wysokości wynagrodzenia brutto, gdy Zamawiający odstąpi od umowy
z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca,
2)0,2 % wysokości wynagrodzenia brutto za każdy dzień spóźnienia przekraczający termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 1 ust. 3, przy czym kara umowna nie może przekroczyć 50 % wysokości wynagrodzenia brutto,
3)0,2 % wysokości wynagrodzenia brutto za każdy dzień spóźnienia przekraczający termin wyznaczony do usunięcia usterek lub wad przedmiotu umowy.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy:
1) karę umowną w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
2) odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki w zapłacie faktury.
3. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
4. Realizacja roszczeń Zamawiającego z tytułu kary umownej może nastąpić przez potrącenie należności przysługującej Wykonawcy, na co Wykonawca niniejszym wyraża zgodę.
§ 7
1. Osobą upoważnioną do stałego kontaktu z Zamawiającym w sprawie realizacji przedmiotu umowy jest ze strony Wykonawcy: ………………………………………..
2. Osobą upoważnioną do stałego kontaktu z Wykonawcą w sprawie realizacji przedmiotu umowy jest ze strony Zamawiającego – Pani
§ 8
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Nieważna jest zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
§9
Spory mogące powstać na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 10
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.
§ 11
Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej Strony.
§ 12
Integralnymi częściami niniejszej umowy są:
1)oferta Wykonawcy, stanowiąca Załącznik nr 1,
2)Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 2
Zamawiający Wykonawca